***پرشین گلف***

به همین خاطر مرد این بار پیشنهاد داد برای هر میمون به آنها ۴۰دلار خواهد پرداخت. با این شرایط روستایی ها فعالیتشان را از سر گرفتند. پس از مدتی موجودی ها هم کمتر و کمتر شد، تا بالاخره روستاییان دست از کار کشیدند و برای کشاورزی سراغ کشتزار های خود رفتند.
این بار پیشنهاد به ۴۵دلار رسید و… در نتیجه تعداد میمون‌ها آنقدر کم شد که به سختی می شد میمونی برای گرفتن پیدا کرد. این بار مرد تاجر ادعا کرد که به ازای خرید هر میمون ۶۰دلار خواهد داد، ولی چون برای کاری باید به شهر می رفت، کارها را به شاگردش محول کرد تا از طرف او میمون ها را بخرد.
در غیاب تاجر شاگرد به روستایی ها گفت این همه میمون در قفس وجود دارد!

من آنها را به ۵۰ دلار به شما خواهم فروخت تا شما پس از بازگشت تاجر آنها را به ۶۰ دلار به او بفروشید. روستایی ها که وسوسه شده بودند پولهایشان را روی هم گذاشتند و تمام میمون‌ها را خریدند. البته از آن به بعد دیگر کسی نه مرد تاجر را دید و نه شاگردش را.
و تنها روستایی ها ماندند و یک دنیا میمون.
.
.
.
.
.
.
.
.
نکته‌ی اخلاقي:
باور كنيد هيچ نكته ي پيچيده‌اي وجود ندارد
تنها نكته اي كه نظر آدمي را ناخودآگاه جلب مي‌نمايد، شباهت عجيب اين قصه، با قصه‌ی بانک مرکزی ما و جریان ارز و ثبت‌نام سکه و اینها است!!!
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 مرداد 1391 توسط pouya
    
">گفتـگوهای کـودکـانه با خـدا ">داستان مرد خوشبخت ">قرآن از دیدگاه شریعتی ">فیلم بهترین پوزیشن کار با رایانه
پيوند ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ***پرشین گلف*** و آدرس ali.golrang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    

اسلایدر

دانلود فیلم